Retourneren

Herroepingsrecht:

Bevalt de koffie niet? Is het niet naar smaak? U kunt bij KoffieSensatie uw koffie uiteraard retourneren zonder opgaaf van redenen. U betaalt dan wel de verzendkosten en zorgt ervoor dat u de producten retour stuurt. U kunt binnen 14 dagen na aflevering contact opnemen met onze klantenservice door een mail te sturen naar info@koffiesensatie.nl

We willen u vragen alvorens artikelen terug te sturen contact met ons op te nemen. U kunt kiezen voor vervangende koffie of creditering van het aankoopbedrag (uitsluitend de producten). Wegens hygi├źne rekenen we voor geopende levendsmiddelenverpakkingen een waardevermindering van 100%.

Let op! THT (Tenminste houdbaar tot) -aanbiedingen die binnen de bedenktermijn vallen zijn uitgesloten van het herroepingsrecht.

Voor andere producten geldt, dat u deze in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd retour stuurt indien dit redelijkerwijs mogelijk is.

 

Klachten:

Heeft u een klacht?
Neem dan contact op via:

E-Mail: info@koffiesensatie.nl

of

Contactformulier


We streven ernaar uw klacht binnen 5 werkdagen in behandeling te nemen en uiterlijk binnen 14 dagen. Voor een uitgebreide uitleg over het herroepingsrecht en klachten verwijzen we u naar onze algemene voorwaarden.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (www.ec.europa.eu/consumers/odr/)