Klantenservice

 

Prijzen

Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.

 

Levertijd

De levertijd is 2-5 werkdagen. U ontvangt de Track&Trace Code rechtstreeks via PostNL.
Bent u op het aangegeven aflevermoment niet thuis, zal de bezorger het pakket bij de buren of een afhaalpunt achterlaten.

 

Bestellen

Bestellen kunt u via onze webshop. Hierbij heeft u de keuze tussen een bestelling met of zonder account. De voordelen van een account zijn o.a. inzage in uw gegevens, bestelgeschiedenis, facturen, bestelstatus, e.d. Bestelt u zonder account dan verstrekken wij de benodigde informatie uiteraard via e-mail.

Betalen

Veilig online betalen bij KoffieSensatie

Wij hanteren een beveiligde HTTPS omgeving.

Betaalmethodes:
Alle betaalmethodes bieden we u aan via mollie.com.

  • iDEAL
  • Creditcard (Visa, Mastercard, American Express)
  • Klarna Achteraf Betalen
    U betaald uw bestelling achteraf zodra u deze hebt ontvangen. De betaaltermijn is 14 dagen.

 

Verzendkosten/ bezorgkosten

Besteding €

Verzendkosten €

0.01 – 30

5.99

30.01 – 50

3.99

50.01 -

1.99



Bestelling volgen

U ontvangt een e-mail van PostNL zodra uw bestelling is verzonden. Hierin staat alle informatie omtrent de bezorging en een track & trace code per doos zodat u uw bestelling kunt volgen. 
Deze mail ontvangt u uiterlijk één werkdag voor bezorging via PostNL.

De track & trace code van uw bestelling vindt u eveneens in uw account.

 

Bestelling wijzigen en/of annuleren

Uw bestelling wordt onmiddellijk verwerkt. Dit is een volledig geautomatiseerd proces waardoor het niet mogelijk is om uw order na het plaatsen nog te wijzigen. Bent u iets vergeten te bestellen of wilt u een andere wijziging doorgeven? Neem dan bij voorkeur contact op met ons via telefoonnummer 085-9021805.

 

Niet het juiste product geleverd?

Er kan wel eens iets fout gaan. Wij zullen dit z.s.m. corrigeren. Heeft u de verkeerde koffie ontvangen? Neemt u dan contact met ons op. Wij zullen erop toezien dat u zo spoedig mogelijk de juiste koffie in huis heeft.

 

Klacht?

Voor het Team van KoffieSensatie draait alles om onze klanten. Bent u toch een keer ontevreden over een levering, een product of onze service, dan horen wij dit graag. Klachten kunt u richten aan 

info@koffiesensatie.nl

of het

Contactformulier

We streven ernaar uw klacht binnen 5 werkdagen in behandeling te nemen en uiterlijk binnen 14 dagen ontvangt u een inhoudelijke reactie. Voor een uitgebreide uitleg over het herroepingsrecht en klachten verwijzen we u naar onze algemene voorwaarden.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (www.ec.europa.eu/consumers/odr/).

 


Telefoon 

KoffieSensatie is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 10.00 tot 17.00 uur.

Ons telefoonnummer is:  085-90 21 805

 

E-mail
info@koffiesensatie.nl

 

Bedrijfsgegevens

KoffieSensatie

(als handelsnaam van ter Huurne Holland Markt B.V.)

Alsteedseweg 64
7481 RZ Haaksbergen

KvK-nummer: 30146118
BTW-nummer: NL810288771B01

 

Retouradres 

Wilt u een zending retour sturen?

Neem dan contact met ons op. Wij zullen het retourlabel voor PostNL verstrekken.